Artikli koji su u našoj ponudi i pripadaju grupi elektičnih, imaju garanciju od 24 meseca, a pojedini artikli poseduju i veći period garancije. Ostali artikli ne podležu garanciji.

Kupac je dužan da po prijemu paketa otvori isti i da proveri da nije došlo do nekih oštećenja u toku transporta. Svako oštećenje za koje je ustanovljeno da je nastalo u transportu potrebno je prijaviti kurirskoj službi u roku od 24h kako bi se napravio zapisnik i u što kraćem mogućem roku nadoknadila šteta u smislu slanja novog artikla.

Ukoliko je osnov za reklamaciju naš propust, troškove slanja zamenskog artikla snosimo mi.

Ukoliko je kupac propustio da pročita opis artikla, pogleda slike i eventualno uputstvo za upotrebu i video snimak artikla, već je sam doneo zaključke i poručio proizvod, i da po dostavi artikla shvatio da to nije po njemu željeni artikal, kupac nema prava na povrat paketa i novca.

Ako kupac nije zadovoljan artiklom, može ga vratiti u roku od 14 dana od datuma porudžbine.

Troškove slanja paketa snosi kupac. Proizvod koji kupac vraća, mora biti nekorišćen i u originalnom pakovanju, u suprotnom se ne prihvata povrat artikla. Povrat novca se vrši samo putem tekućeg računa. Zamenske artikle ili novac šaljemo tek po prijemu arikala koje kupac vraća i nakon uvida u iste.